Gadżety reklamowe mogą słono kosztować

927

woman-690036_1280Największe firmy i duże korporacje, a także duże firmy, które mają bardzo bogatych klientów mogą sobie pozwolić na naprawdę drogie gadżety reklamowe. W zależności od budżetu na marketing ceny takich kosztownych gadżetów mogą być naprawdę słone. Na takie gadżety mogą sobie pozwolić na przykład salony samochodowe, które sprzedają drogie samochody. Do luksusowego samochodu kosztującego kilkaset tysięcy złotych nawet gadżety warte kilka tysięcy złotych nie są żadnym kosztem dla salonu samochodowego. Wszystkie firmy oferujące towary drogie i luksusowe albo dbające o swój prestiż pozwalają sobie na gadżety odpowiednie do prestiżu swojej firmy i działalności. Najdroższe gadżety to portfele, saszetki czy torby na laptopa a nawet teczki ze skóry od markowych producentów. W biznesie istnieje pewien nie pisany savoir vivre, który określa wartości prezentów, jakie można podarować partnerowi biznesowemu. Lecz tak naprawdę wartość reklamowych gadżetów zależy od tego, co się komu opłaci podarować klientowi do jego zakupu. To oczywiste, że firma, która sprzedaje tanie rzeczy nie będzie swoim klientom dawać gadżetów o wartości kilkuset złotych. Natomiast firmy, jak na przykład salony samochodowe, robiące transakcje w setkach tysięcy złotych, nie mają żadnego problemu z tym, żeby podarować klientowi drogie pióro warte nawet kilka tysięcy złotych czy skórzaną teczkę wartą kilkaset. Każda firma doskonale wie, że gadżety firmowe to nic innego jak inwestycja w klienta i każdemu ta inwestycja musi się po prostu opłacić.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here