Nowe agencje reklamowe

926

Przez wiele lat najlepsze agencje reklamowe skupiały się przede wszystkim na działalności w przestrzeni telewizyjnej lub radiowej i prasowej. Były to najbardziej sprawdzone segmenty, w których można było odnieść sukces z własną kampanią reklamową, ponieważ tylko i wyłącznie do prasy oraz radia i telewizji sprowadzały się środki masowego przekazu. Dzisiaj oczywiście nadal, w zależności od regionu, proporcje między znaczeniem i wpływem tych mediów dla świata reklamy, są bardzo różne. W krajach dopiero wychodzących z fazy sporego zacofania, radio i prasa nadal bywa jedynym źródłem kontaktu ze światem zewnętrznym. Telewizja także funkcjonuje już prawie na całym globie, ale jakość programów bywa skrajnie różne, a wielokrotnie telewizja wykorzystywana jest jednak jako narzędzie demagogicznej i populistycznej władzy totalitarnej. W krajach liberalnej demokracji jednak wszystkie te media nawzajem uzupełniają się i przenikają w sferze publicznej od dekad.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here